Vad gör du när du inte är på rapport, kanske håller du på med någon sport

Hej hej från en riktigt jävla ångig emma! Jag ligger på soffan och det gillar jossan, för hon sover bredvid mig. Vet inte varför, men hon vill aldrig mysa i sängen, bara här. Det kanske är mer av en gemensam plats? + att jag är lugnast här, ligger bara på ett sätt. kan vara det.
 
Men ja...i lördags var det ju fest. Känns väldigt avlägset nu såklart men ändå. Jag och Anna åkte till Ellinor, där Robert och Annoushka också var, och där förade vi lite. Vinboxen öppnades och vi pratade om frukt (som annoushka tydligen hatar, enligt Robert), döda mormorar och annat innan vi gick för att äta lite mat. Maten åts och jag var nära en riiiktig ångestflipp, men när vi väl kom fram till Lilla var det under kontroll igen. Själva festen är lite blurry, så som hemmafester ofta är för mig, men till exempel detta hände:
-Lilla hade gjort glas med fraser till alla och på mitt stod det "du har alltid rätt" <3
-Ellinor körde såklart igång jag har aldrig, vilket blev lite av ett tema. Till slut hetsade Annoushka och Marie varandra genom att säga saker som "jag har aldrig varit blind", "jag har aldrig varit tjej" osv. Söta.
-Ellinor sminkade mig och sen flätade Anna mitt hår! Karl fick också smink, mest glitter. Glitter är viktigt.
-Vi sjöng med till allehanda låtar och var störiga, jag kände mig i alla fall störig
-Jag och Lilla la oss på hennes säng när allt snurrade och fick quality sister time <3
-Jag fick äntligen träffa den berömda Sam! Hon får the stamp of emma approval, turs nog
-Jag och Marie hängde på pianopallen och hann också catcha up <3
-Anna och jag hijackade musiken och spelade till exempel rubriklåten. Det var ej uppskattat.
-Euphoria spelades och jag blev emotional
-Jag och annorna åkte hem vid två och var...i varierande stadier av fylla. Men allt gick bra och vi soooov, med avbrott för jossan som tyckte att vi var tråkiga.
 
Igår när vi väl tagit oss upp fixade jag frukost till samtliga och vi åt denna, lyssnade på first aid kit och chillade, tills de åkte. Då fick jag andas i typ två sekunder innan jag skulle på körkonsert! Syster hade sagt att den här konserten skulle jag faktiskt gilla, and she was right! Älskade många av styckena och arrangemangen, och! hon hade pitchat med att "måna låtar låter som eseli", som var min favorit från hennes gymnasietid, och så...sjöng en annan kör eseli! Blev...kanske för glad? Systers kör var clearly bäst (fast de inte sjöng eseli), och nen jag kom hem därifrån har jag mest...legat ner. Läst ännu en bok av Cathy Glass, pratat med Hannah om DID och snygga tjejer i barnfilmer, twittrat, haft ångest. Är: stabil. Med det sagt här kommer ett annat inlägg jäää

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0