Vinden käftsmällde mig åt begge håll

Hej från...inte Ingmar, tyvärr. Jag var lite för positiv igår, han är fortfarande på väg. Men han kämpar på, min stackars dator.
 
Igår åkte jag ju till lilla, som jag sa. Hon hade dukat upp med Dumle pepparkaka, dammsugare och julmust, så jag kände mig bortskämd <3 och! Hon har köpt en sammetsfåtölj som jag ska sitta i! Den är min, tycker jag. Nej men hon sa också det. Vi lyssnade såklart på musik och sjöng mysiga stämmor, bondade över konstiga ställningar att sitta/ligga i (typ att sitta på knä på golvet och med överkroppen i sängen, så konstigt and still so nice), drack julmust i fucking oktober (not cool), kramades och hade det bra. Jag sov hos henne och när vi till slut vaknade kokade hon ägg och vi lyssnade på höstig musik. Älskar att hon har en liten mysig lägenhet man kan hänga i! <3333333 och sen jag kom hem har jag städat, läst, väntat på datorn (som tydligen är framme nu! vill springa och hämta honom asap) och nu väntar jag på Saga. Hon ska ha med sig pizza. I need pizza in my fucking life. Jag svääääälter okej?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0