Are you satisfied with an average life?

Haaaajjjj det är er peppade lilla bloggare igen. Jag ligger i min säng och gäspar och lyssnar på podd, och idag har varit en bra liten dag. På förmiddagen tvättade jag och tog det lugnt (=gjorde 0 saker), men på eftermiddagen åkte jag till Malmö och fikade med Zelda! Som jag har träffat på twitter! Och det var amaaaazing! Vi drack vaniljte och pratade om att komma ut, musik (hon älskar Florence och lorde och säkert och typ allt!), böcker (hon älskar också lesbiska ungdomsböcker! IIIIII!) och katter (hon ska få kattungar ooomg). Vi hade en så fin tid och när hon var tvungen att gå drack jag mer te och lyssnade på fin musik i väntan på min taxi. Som kom i tid, och som jag hittade. För jag kan göra vad fan som helst visste ni det? Jag kan göra exakt vad jag vill, och så gör jag bara det. Magic for real. Sen åt jag mat och sånt, och pratade med Hannah om hängningar och män och annat icke-muntert. Det är inte lätt. Alltså mina naglar är cray-fula just nu. Lilla hävdade att de såg straighta ut. Det är en issue. Jag ska ordna detta imorgon. Men ja, god natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0