Du log som att det var ett skämt

Hej från balkongen! japp, jag fick in en solbloggning till. I win at life. Jag äter popcorn och...vet du vad, jag dricker öl. Det är inte så dekadent som det låter, för Ellinor kommer snart, men...ändå sjukt ju? Jag dricker ju inte öl! Den blev över efter olles podd, så det är mest därför. Hade hellre druckit cola om jag hade sån. But I don't, so.
 
Igår var en dag, och en väldigt chill sådan. Jag sov lääääänge (jag borde verkligen kolla upp varför jag inte kan sluta sova it's not healthy) men på eftermiddagen tränade jag hemköp-vägen. Det gick bra, faktiskt! Jag kanske klarar att handla någon gång i framtiden, kanske? Vore ju crazy bananas. Efter det åkte jag i alla fall him och jag och pappa åt middag. Vi såg svenska nyheter (älskar Jesper <3) och jag tränade och vi la äntligen in mail på min dator! Och word! I'm saved och kan skriva booook! Och idag...ja, var har hänt idag? Inte särskilt mycket. Har väl mest twittrat. Jag twittrar osunt mycket nowadays. Men ja, nu dricker jag öl och tittar på idol. Solen skiner lagom mycket och snart stänger jaws av sig. Det är sämst men så är mitt liv nu. Och kommer vara för evigt, förmodligen. :( Så nu vet ni att jag lever, att jag är märklig och att jag pågår. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0