hemma, var ligger det nånstans?

Inte vart. Var ligger det. men jag tror att helen Sjöholm sjunger vart. Men...hon är liksom Helen Sjöholm så hon får sjunga vad fan hon vill. Enligt mig. Inte enligt min mamma. Hon blir arg.
 
Men...ja. Idag fick jag veta att min utbildning fuckar ur, igen, så after all måste jag läsa på halvtid ändå. Så pengar kommer vara...ett problem. Eller alltså jag klarar mig nog, ni behöver liksom inte bli oroliga, men...ändå. Det är inte kul alls. Men ja, vad fan, det får lösa sig. Jag har hanterat detta under dagen, men också städat med mormor och varit himma. Där åt vi kycklingpasta och sen gjorde jag och mamma äppelpaj och lyssnade på christina från Duvemåla. Vi var jätteförvirrade över vem peter Jöback var och vem han var bror till och vem åsa berg spelade ("hon kanske är roberts syster? Men vem är han bror till?") och att de skulle gräva guld i usa. Mycket skratt och smuldeg hände. Och pajen blev jättegod! Jag provade primakr-klänningar och sen åkte jag hem igen. Nu har jag fått upp första podden på jättelänge (!) och ska sova. Det är jag väldigt taggad på, faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0