Man varken ser eller hör eller varken

Shass: Vi kan vara idioter tillsammans. <3
 
Gud vad trött jag är. Och kall. Jag är liksom inte sov-trött, utan kura ihop mig-trött. Så det ska jag göra när jag har bloggat klart. Och jag ska blogga om min gårdag, där jag ju först röstade. Jag och pappa åt thaimat och sen röstade vi på linero, där vi uträttade en massa ärenden och blev störda av tanter. Först en extremt långsam tant på apoteket och sen en i affären som, när jag gick mot pappa som var vid en annan kassa, sa "gå du! Vad är du rädd för?" eh...låt mig vara, weird lady? Sen åkte jag i alla fall him och åt äppelkaka och tittade på lite gammalt Nashville,innan jag åkte hem och fortsatte dagen.
 
Då kom Olle hit! Vi spelade in en podd (en mycket märklig podd) (omg nu kom jag på att jag har chips sen den!) och sen åkte vi in till stan. Då sjöng vi "I am just a lidel görl" (som i little girl som jobbar på lidel!) och var konstiga som fan, och sen träffade vi Annoushka och Robert. Vi gick till meat (och hörde rubriken på vägen) och dit kom också Elin och Rebecka. Vi åt goood mat och god efterrätt och pratade om en massa skit, skrattade alldeles för mycket, försökte bestämma var vi ska resa, skrattade åt Olles fejkspanska ("cinco y seven!") och hade en så himla fin tid. Team Osby åkte hem och vi andra gick till botulfs, där vi drack drinkar och jag fick hälsa på min bästa bartender. Han är så himla söt <3 sen åkte jag hem och sov, pretty much. Idag har jag pratat med Hannah jättelä(<3) men nu kommer snart jaws stängas av på den här skitdatorn så jag måste gå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0