Men du känner ingenting, du som skriver om vad kärlek är

Så...nu har det varit val. Som vanligt fattar jag ingenting. Har någon ens vunnit? I'm so fucking confused :((
 
Igår hade jag hursomhelst anti-valvaka med Lilla. Vi kramades jäääättemycket (det behövdes), åt mat och lyssnade på musik som vanligt. Vi poddade och drack varm choklad och åt kakor (så mysigt) och till slut hamnade vi i ett fin-ledset mode och lyssnade på Melissa horn. Sååå himla fint! Vi analyserade hennes sätt att uttala ord i sång, highlightade fina rader, mindes en massa saker och typ...kände. Jag hade också en låååång utläggning om hur jag mådde hösten 2006. Det var intensivt. Sen åkte lilla hem (:() och jag sov i hundra år och drömde typ en hel familjehistoria? Det var ett jättestort trauma i familjen mellan två bröder och jag spelade in en podd om det. Så jävla obehagligt. :( nu måste jag gå, säger jaws.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0