So if the chain is on your door, I understand

Hej från barnkaoset! Fast just nu är det inte kaos, utan lunch. Lee äter mat och Luna ammar, för hon tröttnade. Söta ungar är de. Snart ska Lee till syncentralen och få glasögon! Jag är väldigt taggad på detta pga så nostalgiskt. Anyhow, igår var en mysig dag. Jag orkade inte gå upp med barnen, så jag sov några timmar till och sen klippte jag och Onna podd. Den ska jag lägga upp sen, just det. Hannah och Luna kom tillbaka från öppna förskolan och vi hängde hos Onna ett tag och lyssnade på musik och kramades och hade det bra.
 
Sen skulle jag och Onna passa Luna! Helt själva! Och...det gick bra! Vi lekte med hårborkstar och ljus och ibland leksaker, lyssnade på barnsånger och hade det bra. Onna lagade mat (vilket involverade en krossad pepparkvarn, men maten klarade sig från att bli peppar) och vi åt middag där allihop. Lee kallar henne för övrigt för "oina". Sötaaaa. Bfarn somnade och jag, Hannah och Onna åt den godaste chokladmoussen i hela världen. Typ. Hannah var märklig och det tolkade vi som ett tecken på att vi nog också borde sova. Och idag har jag skrivit och nu ska vi snart äta när barnen sover middag. Konstig rytm och så men det makar sense.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0