vi är de vackraste idioterna i världen

Jag är fortfarande så himla glad you guys. Allt känns typ höstglittrigt och hoppfullt. Och igår var en fin dag den med! Jag och Anna N (det är oftast hon numera pga anna h har lämnat mig, men skriver ändå så) (lol nej hon har bara flyttat till en ö, inte lämnat mig som så) på bibblis och "skrev". Vi fikade och pratade om sex och hur traumatiskt det kan vara ("do I like dick too much to be a lesbian?" frågade jag, svaret blev nej efter noga övervägande pga dicks sitter ofta fast på män och där slutar det positiva) och våra böcker, men skrivet gick inte så bra så vi gick runt i stan istället. Hon hittade krukor och en sammetskjol (jag vill också haaaa!) på Erikshjälpen och sen hittade vi massa klänningar på indiska som var hur fina som helst men som var för dyra. Jag blev grinig af och typ stövlade runt och skällde på kläderna ("ursäkta, finns det klänningar som inte är på rea här? Är det lagligt?") så vi fick gå och äta mat innan jag blev argare. (jag är ett litet barn) Vi åt lasagne på ebbas skafferi och pratade om drömmar och att vi vill öppna ett hangout place där man kan dricka gott vin / te, ha spelningar, sälja konst och vara "så hbtq att det gör ont i kroppen". Jag vill göra det på riktigt! :(
 
Efter det åkte jag i alla fall till Hässleholm. Där hade jag möte med kultur och fritidsgruppen (srf alltså) och vi fixade en verksamhetsplan och bestämde allmänt saker. Vi åt middag (jag åt kyckling med pommes och tsatsiki <3) och jag åkte hem under mycket samtal med Britt-Marie (älskar att mina föreningskollegor heter sånt!) (hatar dock ordet kollegor more than anything). Så, ja, det är det som har hänt. Jag saknar min dator you guys. it's very hard for me.

Kommentarer
Postat av: Shass

Sätt på din kvinna en strap-on så får du dick on a chick! Hur lätt som helst att fixa :)

2018-09-14 @ 23:16:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0