you can set yourself on fire, but you're never gonna burn

Nuuu har jag börjat skolan! Eller alltså. Idag gick jag i skolan. Nästa lektion är i oktober. Men you know. Officiellt har jag börjat skolan idag! Det är så jävla nice. Vi hade introduktion idag och träffade varandra igen och försökte förstå vad vi höll på med ens. Så många roliga moment! Typ att vi ska skriva brev till varandra? Jag och Delphine ska skriva till varandra! Och vi ska forska och skriva och ha bästa livet! Men också läsa töntiga ryska författare. Det är mindre kul. Efter skolan åt vi lunch ute och pratade och allt var som vanligt. Och det är ju amazing, but also like, lite tråkigt? Vill att något mer ska hända typ...men ja who gives a fuck. Jag ska läsa mer skrivande. Whatever.
 
Men ja, sen har jag bara typ twittrat och legat i min säng. Jag har twitterstalkat folk en massa och förhoppningsvis varit härlig, men annars typ mest samlat damm. Och ja, jag ska prata om rubriker. Igår hade jag bara en rubrik som vi sa på festen, det var inte så spännande, och idag ville jag ha en panic at the disco-låt efter "bråket" i lördags och dessutom är den så bra för just författare. det var typ det jag ville säga. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0