You know the good die young, but so did this, and so it must be better than I think it is

Hej från onna! Vi hänger här alla tre nu, och luna sover. Lägenheterna är literally så nära att man kan ha baby monitor. Sjukt. Vi lyssnar på musik och sjunger och har ett bra liv. Hannah skriksjunger symphony, fast tyst. typ. Det var tydligen en referens till klara henry.
 
Idag har varit en mysig dag, fast jag har haft ångest. Förvirrande. Jag och Onna åt grillade mackor (så goooda) och sen lyssnade vi på musik och Onna sökte jobb. Vi trodde att hon skulle söka jobb på ett ställe som hette "storyshots", så vi hamnade i en diskussion om shots och hur man dricker alkohol egentligen. Hannah skrek nu "jag måååå!" som den söta sak hon är. Hon skrev i alla fall ansökan till dem och vi skrattade länge åt "ljud i olika former" och att hon tyckte att det lät som formar. Som pepparkaksformar med ljud i! Sen läste vi böcker, jag åt upp hennes godis ("du måste bidra till hushållet!") och vi var väldigt lättroade och märkliga, innan Hannah och Luna kom och vi alla åkte till farsta. Där åt vi på bun meat bun! Det är det godaste stället! Luna var uttråkad och söt och vi sjöng fint för henne (lol) och nu är vi här. De sjunger Linnea Henriksson just nu och det är väldigt fint. Jag älskar er, Hannah och Onna. Nästan orimligt mycket, faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0