Anything is enough for two, all I wanted was to share it with you

Rubriklåt: Anything is enough med Moa Lignell, som jag hörde för första gången igår och kände mååånga känslor av.
 
Haj från maj! Jag önskar att jag slapp sitta upp idag, för jag är trötttt, men nu måste jag ändå det tydligen. Snart kommer en radio-människa hit, bara en sån sak. Hjälp :( Men ja, livet fortsätter. Och igår var jag äntligen hos psykologen igen! Det var ju bara en månad sen eller så. Vi började med min egenremiss till utredning och jag slutade samtalet med "nu ska jag ha all jävla hjälp som finns, annars dör jag". Kanske inte jättesmidigt sagt men just då kändes det viktigt.
 
Sen har jag mest varit hemma. Min hjärna har krälat runt i huvudet, som den gör ibland, och jag twittrade loss som vanligt och åt polly och lyssnade på mysig musik. Jag älskar musik alltså jag typ glömmer det ibland? Men det är ju det bästa som finns! Så jag satt uppe alldeles för länge och kände mig kreativ, och sen sov jag för lite. Jossan väckte mig inte med kräk inatt i alla fall, som hon gjorde igår natt. Jag har inte hittat kräket än, ifall ni undrar. Det är en spännande känsla att ba när som helst kunna hitta kattkräk i sitt hem. ...hoppas inte radiopersonen hittar det. Så, nu vet ni allt om psyk och kattkräk, hare bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0