Don't be scared cause I'm your body type

Rubriklåt: Cool for the summer med Demi Lovato because gay och peppig och för att Skogis sa det
 
Hej här ligger jag i sängen. Det har jag gjort hela dagen. Fucking literally. Usch :( Men ja, igår var en fantastisk kväll med Ellinor. Vi handlade grejer till mat under mycket ängslan ("vill du ha det här?" "vill du?" hela tiden) och sen lagade hon tacos medan jag bara satt bredvid och var useless. En riktig tacokväll! Vi åt och sjöng med till peppig musik och sen satt vi i soffan och "pimplade vin och pratade om tjejer". Jag berättade thrilling tales om hur sjukt 2015 var (det var en wild jävla ride, seriöst), hon stälde många weird frågor som vanligt och vi skrattade extremt mycket åt att "ta na bakom ladugården! Det finns en ladugård, jag har kollat!" makes sense to us okay. Vi hade en bra diskussion om att "bli lesbisk" och vad det betyder, som hon slutade med "du är nog bara väldigt lesbisk och jag är bara väldigt bisexuell". Fucking preach ändå.
 
Vi åkte till botulfs och där pratade vi mer skit och träffade ett gäng från en bal i uppsala. De drack gröna drinkar som vi smakade (svingoda!) och jag drack rom & cola och allt var väldigt mysigt. Vi åkte hem åt varsitt håll vid ett och jag sov som en stock hela jävla dagen. Seriöst, hela dagen. Sök hjälp Emmmma. Men ändå värt för att ha kul tider, tycker jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0