Forever's gonna start tonight

Rubriklåt: Total eclipse of the heart med Bonnie Tyler
 
Vet ni en rätt cool grej? Igår var jag out and about. Och idag. Idag har jag. Inte ångest! Jag mår bra idag! Sov ju till tolv, men vadå då, när jag väl vaknade mådde jag bra! Wooohooo! Och jag orkar blogga om min out and about-ness! Det var ju lesbioke igen, och både jag och Paulina släpade oss dit! (Lol "Paulina"? Lilla, menar jag.) Vi träffade diverse ladies och pratade en massa om städer man kommer ifrån, lespiskhet såklart och annat. Fan vet jag vad vi pratar om. När karaoken började var både jag och Lilla väldigt lost, men vi skrattade mycket (ibland åt folk) och sen sjöng Lilla run to you! Hon var jättebraaaaaa! Jag sjöng inte, för just då hade jag brutal ångest och kunde bara tänka på självskada. Stabilt va.
 
Lilla åkte hem och jag satt ensam med mitt vin (jag hade bokat bil till stängningstid innan jag åkte hemifrån) tills jag började prata med folket mittemot. Eller prata och prata, mest sjöng vi allsång. It's my life med bon jovi och rubriklåten var highlights. "Fucking bonnie tyler!" vrålade en lady och det var ungefär vad jag också kände. Så då mådde jag bättre! Och sen kom Em och Lou fram till mig, vilket förvånade mig, för jag trodde de hade gått. Men vi gick ut och rökte (eller ja bara lou rökte men mitt hår luktade cigg så jag är nöjd) och pratade om kärleksproblem, att vara kär i bi-tjejer och hur störigt det är och annat sånt. Så mysig stund! De sprang till bussen (som de missade) och var oroliga över att jag skulle stå själv och vänta, men taxin kom literally en sekund senare. Så jag kom hem och gick och la mig och sov som en liten stock, och ja kan man tänka sig, lite lesbiskhet var som vanligt det som krävdes för att jag inte skulle ha ångest. Yay och vet ni solen strålar! Har jag hört, har inte kollat än. Men jag ska!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0