Hellre klippa sönder ett monopol-spel än våldta en visp

Haj och glad påskfan! Nu äre långfredagen, aka the real jävla påskdag. Så om tio minuter ska jag lämna huset. Bra bloggtid tycker jag! För igår hade vi vår årliga stork-påskmiddag med storkarna, alltså team osby och olle. I år var det dessutom tema harry påsker! Vi skulle se två hp-filmer, för team osby hade inte sett dem och olle skulle se dem utan att se. Så vi såg trean och åt snacks, hatade ljuddesignen, undrade vad korparna höll på med ("vad är det där för fågel?" "en korp tror jag. men det var nog inte det du undrade...du ville veta varför den är där. aha."), berättade konstig fakta (jag), konstaterade att gandalf och dumbledore inte är samma person och skrattade åt Olles konstiga skämt. Sötboll är han.
 
Sen åt vi mat (då fick olle se, tyvärr) och pratade om utskällningar på toaletter som jag och Annoushka tydligen utsatts för (vi har inte märkt något), folk som inte har vuxit upp än och hur negativ jag tydligen är. Seriöst, om man inte förstår hur jag pratar by now, varför umgås man med mig? Ja det är alltså seriöst folk som ba "Emma är så elak och negatiiiiv!" har ni träffat mig innan eller vad? Rubriken kom också efter middagen, men nä den makar inte särskilt mycket sense. Sen såg vi sexan och skapade sexhistorier om dödsätarna, slogs (mest Annoushka), skrattade en hel jävla massa och hade ett bra litet life. Sen åkte de hem, jag blev ångestig och sen sov jag. Jag slapp drömma hundra drömmar inatt! Det är fan det bästa. Så, nu är det tre minuter, och jag tänkte faktiskt borsta tänderna så hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0