I'll love you 'til my breathing stops I'll love you 'til you call the cops on me

Rubriklåt: Writer in the dark med lorde, en av världens bästa låtar
 
Hej hej det här inlägget är nästan 48 timmar sent! Woops. Men vad fan, ångesten gör sitt, det är vår på ett udda år, det är som det är. Men i måndags var ju anna n här, som jag sa. Vi hade det så braaaaa! Bubbel dracks såklart, vi lyssnade på en massa bra musik och utökade vår lista och var extremt tmi. Älskar att vi kan prata om exakt vad som helst med varandra. Anna var extreeeemt funkofobisk (hon kom direkt på vad hon sa men jag förlåter henne aldrig! Moha!), vi lyssnade på gammmmmal partymusik, Anna åt risifrutti (veganismen är besegrad! OBS skoja) och livet var nästan ångestfritt och väldigt tryggt. Vi sjöng med till rubriklåten och peppade för sommaren och allt var bäst <3
 
I tisdags morse gick vi upp och åkte hem till henne. Lite konstig setup, men hund var tvungen att tas om hand och Axel började tidigt. Så vi satt under ett täcke i hennes soffa och marathontittade på felix recenserade och åt goda saker hela dagen. Verkligen supermysigt. Vi lärde oss bra hot ("jag ska visa dig kreativa anatomi-studier!"), jag fick en flickvän i en av filmerna och vi hade världens bästa tid. Sen låg jag stilla resten av dagen hemma och igår mådde jag så dåligt att jag kände mig som att jag skulle dö. Seriöst. Men jag pratade med Kitiara och det var bra. Hon är bra. <3 idag har det fixats och donats här hemma, och snart börjar påsk! påsk är det bästa på hela året yall och om jag får ångest idag eller imorgon kommer jag fan flippa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0