och all film jag sett har sabbat mig ser eftertexter efter varje kyss

Rubriklåt: Modifiering med säkert! för den har fastnat i min hjärna och är så fantastiskt fin
 
Jaha, nähä, nu känns det som om det var ett år sen jag skrev i min blogg. Det var det ju inte, men det kändes så nu. Men ja, i onsdags efter blogget åkte jag till srf-kansliet för möte med kultur-gruppen. Jag fick åka runt halva landsbygden, men till slut kom jag dit och vi pratade om aktivitetshelger, mobbade varandra, lärde oss att sjöjungfrun och odjuret inte är en familjeföreställning (hon som sa det märkte inte ens att hon sa fel <3), planerade saker och sen gick vi och åt middag på tre vänner. Seriöst, trots att det är ett helt random ställe måste jag säga att de har malmös bästa hamburgare. De är så gooooda! Jag hade massvis med ångest som satt i hela kvällen och halva natten, so that was fun.
 
Igår gjorde jag inte mycket faktiskt. Jag satt hemma och var ointressant, dm:ade på twitter, sov, åt (faktiskt mat till slut jä) och mådde ganska bra faktiskt. Bara en sån sak! Jag åt hagelslag med sked (japp, shass, den är inte slut än och öppnades inte förrän lååångt efter att den kom hem), smällde bubbelplast, längtade tills jag vet vad jag kan tatuera in och har råd med det, lyssnade på witch please och hade ett bra liv. Det bra livet har jag idag också, förutom att jag väcktes av creepy män som stod på min balkong och höll på. Hade legit hjärtklappning. Och jossan supergömde sig, så mormor och jag lockade ut henne och mormor tog med henne hem. Det behövde hon nog, lilla bebbekatten <3 så ja, nu vet ni att jag mår bra och allt det där. det var allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0