There is no enemy, there is no victory

Rubriklåt: Cliffs of galipoli med Sabaton, för den lyssnades på igår och är braaaa
 
Haj haj från maj och paulina! Jag höll på att skriva "paulaj", men nä. Hon klagar på hagel. ...klagel! Så, igår efter blogget åkte jag him och hängde med pappa. Vi handlade vesentligheter (typ chips) och sen fixade vi mat och åt den och tittade på tv. Efter lite lukas-utgående och annat tittade vi på en märklig serie om vampyrer och sen en massa "klipp", typ top 100 rock songs of all time och sånt. Vi räknade hur många vi gillade per klipp och det blev nog aldrig mer än 40/100. Sen lyssnade vi på lite bra låtar och sen chillade vi på varsitt håll. älskar musik-kvällar med pappa! Innan jag byter dag ska ni få ett smakprov på min idioti:
Pappa: *nåt om att jag ska prata svenska*
Jag: Du förstår ju oavsett, why do you give a shit?
...
 
Idag vaknade vi båda sent, chillade och på eftermiddagen åkte vi till stan. Då köpte vi vin till ikväll och åt o-god macka på patiseriet (eller ja det var bara min som var det) och nu är jag här. Med lilla! "Varför nämner du mig vid namn i bloggen?" sa hon innan. så nu är det bättre. Ses efter kvällens bravader!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0