och jag ångrar ingenting, nästan ingenting alls

Rubriklåt: Neråt uppåt med Miriam Bryant
 
Hej hej jag ska upp om fem timmar! eller nä okeeej nästan sex timmar för jag behöver inte duscha och göra mackor och grejer. Hej jag är 1 bortskämt barn! Det kan ni väl hantera tycker jag. Så, igår var jag en trött person, men tänkte bestämt ändå att jag skulle gå på quiz. Lol "bestämt", jag var sjukt velig. Men jag åkte, för det skulle bli kul! Och alltså, det var kul, men...också ångest. :( Jag och Saga fixade drinkar (med svincool is i plast så drinken blev kall och inte vattnig! magi för fan!) och folk pratade om en massa studentsaker innan quizet tog sin början. Jag förklarade för mina teammates att "antingen kan jag något eller så kan jag inte det, jag kan inte rota i hjärnan", men sen hade jag ett rota i hjärnan-moment lol. Annars var jag mest sämst. Och ångig. Men jag kom faktiskt trea i ligan för hela sommaren! Woop woop! Och jag och Saga hann lyssna på hosier och annat tryggt innan jag åkte hem.
 
Och idag...idag har jag haft läskigt mycket ångest och utmattning. Har mått skit hela dagen. Kunde knappt ens sitta i solen, jag menar vad är mitt fucking problem? :( Men nu ska jag sova, så ni vet iaf att jag är around still, Imorgon hörs vi från london!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0