I'll be the actress starring in your bad dreams

Rubriklåt: Look what you made me do med taylor swift, för vi hörde den igår och den är ju härlig i sin urflippadhet.
 
Jaha, usch, jag är för trött för att blogga känner jag. men ja, igår var jag hos lilla och fick äntligen träffa henne igeeeeennnnn! Vi åt pizza och kramades och lyssnade på musik, och allt var systrigt och tryggt. Gud vad jag älskar att vara hemma hos henne yall. Typ min tryggaste plats förutom hemma. Vi lyssnade på min och ellinors lista till flatfesten och lilla bedömde låtarnas kvallité, jag fick äntligen prata bebbespråk (det är jättejobbigt att inte få göra det!) och sen sov jag över. Systersov är fan det bästa.
 
Idag vaknade vi och Lilla gjorde smoothie och äggröra till mig! Sjukt ju! Eller alltså hon gjorde det till sig själv också men ändå. Smoothien var jättegod och äggröran var nästan perfekt (finns det ens helt perfekt äggröra? Det känns typ som en sägen, eftersom man alltid äter nästan perfekt äggröra) och solen fucking sken så livet var perfekt. Jag åkte hem, sov massor for no aparent reason och sen kom hugo för att podda! Vi spelade in ett svinbra avsnitt, som...inte blev inspelat. Yeah. Så vi ska göra om det. Kunde typ inte ens bli ledsen över det, jag bara...eh vad fan hände här ens. Men ja, det är det som har pågått i mitt life, och jag måste sova snälla låt mig somna snart och inte typ vid fyra. Det ooorkar jag inte :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0