Inte stolt för att jag känner det, men jag hoppas att det går åt helvete

Rubriklåt: Jag längtar tills du blir ful med Simon G, för att "helvete" är ett av de bästa orden i låtar och för att vi pratade om den igår.
 
Hej februari! Hur är läget? Folk verkar ha hatat januari, så vi välkomnar februari med glädje tydligen. Fast det är ju årets sämsta månad...hmm. Vi får väl se. Och jag slutade januari med amazing systerhäng! Lilla kom instapplande efter vidrigt färdtjänstdrama, så hon fick fryspizza, cola och lite vin så hon blev glad. Vi lyssnade på musik och pratade massor om att lära ut musik, som hon ju ska göra. Jag berättade hur jag lärde mig gehör, vi försökte komma på hur jag skulle börja spela piano igen (that probably won't happen) och jag lärde henne vad dorothy chords är. Varför får inte jag vara musiklärare? kanske för att jag inte kan musik...hmm ja...det kan väl vara därför. Typan. men tydligen kan man läsa singer/songwriter på helfart ett år på musikhögskolan nu, så...så...det kanske jag ska söka till? marie, om du läser, I'm not going to the dark side jag lovar. Men det vore kul att skriva lite låtar. Then again, jag vetefan om min musik-ångest skulle låta mig. Sån fick jag också igår, så förlåt lilla för det <3 musik är fan för svårt för mig, rent emotionellt.
 
Sen åkte lilla hem och jag drellde hemma, hade ångest (it's been a while faktiskt) och allt sånt. Idag har jag mest lyssnat på grejer (älskar mig själv för att jag först lyssnade på ariana grandes senaste för att sen direkt lyssna på powerwolf) och chillat, och snart ska jag him. För nu ska konsertåret 2019 börja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0