Life's a game but it's not fair, I break the rules so I don't care

Rubriklåt: Run this town med jay-z och Rihanna
 
Hej från en trött Emma! Jag fick just veta att Luna går runt med en vinbox och en febertermometer. Helt valid. Hon tog precis tempen på min väska. den hade inte feber, meddelade Felicia. Vikken tur. Men ja, nu ska jag blogga om mitt lilla life. Igår kom ju bebbarna hem! De var mammiga och söta, men jag var helt utmattad, så jag ringde på hos onna och la mig i hennes säng. Det var inte så konstigt, för vi skulle äta middag där allihop. Vi åt köttfärssås med fordonspasta (Lee älskade alla bilar och tåg och grajor) och umgicks, lekte med barn och hade ett mysigt life. Barnen nattades och jag, Felicia och Kitiara tittade på mello. Felicia syntolkade ("han har en ful, transparant regnkappa och han ler helt dumt, vem tror han att han är?") och vi hatade alla bidrag. Jag och Felicia åt hundra ostmackor och Lyssnade på Rihanna (därav rubriken, vi letade efter den länge) och sen satt vi alla uppe för länge och pratade om känslighet, moderskap, dominans och en massa annat. Hur mysigt som helst <3
 
Idag fyller Kitiara 25 år! Så hon fick sovmorgon och jag och Felicia var uppe med barnen. De är sjuka, särskilt lee, men levde om ändå. Vi lekte med lera och ponnysar (det är en my little ponny-period just nu) och sen åkte Kitiara till psykologen, så vi hade ensamt ansvar. Vi gick ut och fixade överraskningar till Kitiara, AKA gick vilse i farsta och åkte hundra hissar, och nu är alla hemma igen. Så nu ska jag titta på mamma mu, hare bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0