Ta tillbaka det, genast

Hej hej jag är så trött att det gör ont i hela kroppen. Särskilt mitt ben. Jag har förstört mitt ben genom att sitta på obekväma stolar. Men nu ligger jag i en säng så det är bättre. Och idag har varit en låååång dag! Vi började med melodikrysset (alla andra kan ju titta på bokstäver? sånt fusk?) och sen kom en massa folk för lunch. Okej fyra vuxna och en bebbe men ändå. Men det var en bebbbbe! Han var söt och satt i mitt knä en stund och var bara bebbig. <3 vi åt lunch och allt sånt och på eftermiddagen följde vi med pia och magnus hem för att titta på fårskinn (det var tydligen en grej) och umgås lite mer, och sen har vi varit här. Spelat kort, skrattat åt konstiga saker som rubriken och "golgata-benjamin" och "kiev-helen" (it's a thing) och haft det bra. men alltså usch, det är så...slitsamt att vara här. Liksom, det är kul, men jag blir så trött av det. Blir liksom konstant spänd och otrygg. Så nu ska jag sova i tusen år, så eh, kul med superkorta inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0