They say we're losers and we're all right with that

Rubriklåt: She's kinda hot med 5 seconds of summer, för jag och Ellinor (mest hon) sjöng på den hela kvällen igår.

 

Hej från en bakis och ångestig blobb av person! Det är knappt att jag finns just nu alltså. Dessutom har jag ont på min tumme. Alltså inte typ i leden utan på fingertoppen? Hur är det ens möjligt? Men ja hej, igår var det lesbiskt häng igen! Jag åkte till Ellinor och hon sminkade mig! Älskar att bli sminkad. Vi kallade min look för "sexy gay" och fnittrade åt det väääldigt mycket, när vi inte pratade om ätstörningar och ångest och sånt. Jäää. Vi gick mot bussen och började sjunga på rubriklåten och vara weird, och sen kom vi fram till baren. De hade legit satt upp ett rep för att inga dumma män skulle komma fram till flatorna, life ändå! Vi började med att prata om en flat-ed ("varför ska vi ha en ed ens?" "jag vill bara lägga handen på nåt!" så himla valid) och pannkakspålägg och drömdejter innan karaoken började. Och nu tänker jag att det mer blev en list-kväll. detta hände:

-Massa män sjöng rock. Why

-Zelda var där och jag ba...såg henne inte? Så vi sa inte hej? :(

-Efter världens längsta kö sjöng jag constant craving! Och i mellanspelet ropade jag att flator är de viktigaste människorna i världen och alla bara yaaay! <3

-Jag fick på riktigt en shoutout på twitter av en tjej jag inte känner för att jag sjöng så fint. Ä l s k

-En random man stoppade Ellinor när hon skulle till baren och ba "jag har också jobbat med blinda! Har hon riktiga ögon?" alltså some people! Ser det ut som om hon jobbar hon dricker vin ditt jävla skåp

-Jag mådde verkligen så bra och var så glad att få hänga med Ellinor igen <3 <3

-Dock ledde detta till en hel del vin. Woho. Så...mådde sämst när jag kom hem.

-Idag vaknade jag och mådde vidrigt och ville typ dö. Sen hittade jag en ställning jag kunde hantera (den var skitkonstig) och då typ kände jag hur sängen rörde sig? Så jag tänkte: "varför rör sig sängen såhär? Nej just det, den måste ju göra samma sak som filmen i bakgrunden. Eh...vilken film i bakgrunden?" stabil halvsömn.

-Nu mår jag bättre men alltså blä.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0