Vi är riktigt grymma människor, faktiskt

Usch jag har massor med ångest och om elva minuter ska jag åka iväg men jag ska blogga. För igår var en jättemycket dag! Ja, en mycket dag, så heter ord hejdå. Jag var till exempel på arbetsförmedlingen. Där skrev vi in mig och försökte komma fram till vad vi skulle göra med mig. Jag kanske inte är sämst på att jobba kanske? Men vem vet. Jag kom i alla fall på en del saker jag kunde, så...that's a good thing kanske?
 
Jag kom hem, semmelfikade med mamma och sa hejdå till mina flatgrannar (saddest thing ever) och sen kom Hugo för andra försöket till poddande. Den här gången hade han med sig massa suröl och vi körde en riktig jävla marathonpodd! Njut av den i framtiden, poddisar. Den är...kanske lite härlig? Jag blir i alla fall lowkey full i den. Så när han hade gått gick jag runt i lägenheten och sjöng dåliga trap-låtar, tills jag kom på att jag inte hade ätit mat! på hela dagen! okej lite, men typ inte. så jag åt mat, och sen sov jag. I...femton timmar. Ja. Jag skojar fucking inte. Jag sov till tre på dagen. Så vad fan är tid jag vet inte. Men nu ska jag springa till färdis och hur fan ska jag orka den här kvällen god help me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0