All of my kindness is taken for weakness

Haj haj, här är Emma. Pringle-ätande, trött och allmänt sliten. Skönt att den här dagen är så chill, känner jag, för herregud this girl has to chill seriöst. Men igår gjorde jag inte det, utan åkte till malmö för häng med Marie och Lilla! Vi delade på vinglas och beställde maxmat, lyssnade på festmusik och catchade up. Maten kom, bubbel öppnades och så mycket trestämmighet pågick. Jag försökte hävda min viktighet som melodisjungare, men...det vete fan om det var till så mycket nytta. Fint lät det i alla fall, och rubrikraden var vår första helt accidental trestämmighet. Vi skrev om låtar om katter och spispopcorn, översatte rehab till aa (på skånska), sjöng så högt att grannar knackade i väggen och hade helt enkelt en blast. Vi hann med seriösa samtal om mat, gamla tider, helt absurda grejer som hänt folk runt oss och en massa annat och skålade för min bokförlagsskickning, med fem klunkar för fem förlag. Så söta de är! Det blev sent utav helvete, så jag sov hos Lilla för att slippa vänta på färdis i hundra år. Hon var fnittrig och frustrerande, men till slut fick vi sova.
 
Idag fick jag ägg (<3) och sen åkte jag him. Jag och pappa handlade och pratade lite om hur flatfesten ska gå till, och sen har jag varit hemma. Har pratat med Hannah om hennes helt absurda drama (man kan ju inte släppa ut sina vänner utan att de går helt bananas? Herregud?) och lyssnat på poddar, och ätit pringles. Vill typ sova i hundra år men the fates won't allow me. Inte lätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0