at least I've got you in my head

Rubriklåt: Sleepover med Hayley Kiyoko, pga lesbian times och att jag hörde den igår
 
Haj haj, här är en stressad liten emma. Jag är inte stressad som så, men ingen svarar så jag vet inte om Onna har blivit hämtad på stationen. I hope she has. Men ja, här förbereds det för flatpartaj. Igår träffade jag Skogis och vi handlade grajor. Först fikade vi och skrev inköpslista, och sen gav vi oss ut i snöregnet och handlade. Vi köpte drinkparaplyer, poppande godis och annat kul, och var så peppade att det gjorde ont i skelettet. vi ska ha en sån jävla bästig fest! Vi väntade på min färdis på ett annat fik och catchade up mer om life den senaste veckan (mycket upcatching behövs tydligen), skrattade, var elaka (jag berättade att någon skulle bli flrälder och hon sa "det kan väl inte vara lagligt?" söta hon) och hade det bra i allmänhet. Jag satt sen i en färdis i hundra år, kom hem, peppade mer och hade ett bra litet liv.
 
Idag har jag varit på banken, vilket gick smidigt även om det var weird, och nu väntar jag ju på onna då va. Kan de bara typ säga om de har hittat varandra? Herregud jag orkar ej. Nuuu kom Onna bara för det! Yaaaay!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0