Baby, did you forget to take your meds?

Rubriklåt: Meds med placebo, för att Malin och jag bondade om att vi har samma medicin nu och hur härlig den medicinen är.
 
Haj haj, söndag idag va, januari är snart slut. Spännande. Not really. Jag trycker in chips i käften som en annan betagande lady, och ska berätta om igår. Då var jag himma, för Rolle och Malin var där! Det är alltså familjekompisar, och Malin är hon jag har åkt hem till och skrivit på landet. Jag älskar att träffa dem hursomhelst. Vi åt gryta (kul...) och pratade och skrattade mycket åt att vara "färdig och klar" (det är vad man vill att ens man ska bli), att åka tåg och vilka spån man träffar där och en massa annat trams. Sen fick vi citronmarängpaj och vi pratade om riktigt märkliga bröllop, lägenheter, musikaler ("jag såg den här filmen singing in the rain. Det var handling i typ sju minuter och sen ville de aldrig sluta sjunga, och det regnade som fan också!") och en massa annat innan de körde mig hem (<3). Det var så himla trevligt att träffa dem och få vara "ett vuxet barn" en kväll. Sen har jag sovit i tolv timmar, för det är klart jag har, och nu är vi här. Men vi har i alla fall lärt oss att det regnar som fan i singing in the rain. Jag hade också tydligen starka åsikter om sound of music: "det är nasister och konstiga killar och det är för mycket dåligt i sound of music!" jag blir väldigt gastig när jag kommer igång. fan nu ringer det! Det var min moder som tyckte att jag skulle skynda ut, så hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0