De jävlarna ska skjuuuuutas

Rubriklåt: Allt som är ditt med säkert!, för att folk ska skjutas.
 
Hej och hå, det är lördag och jag har lite lätt medicinkryp i armarna trots att jag är helt on track med mina meds. Det är ju ej bra. Men vad som däremot var bra, var igår! Då träffade jag Anna N och planen var att dricka öl. Anna var med om en sjuk grej, nemligen en man som körde på ett barn och smet (!), så det började lite märkligt, men kul hade vi ändå. Vi satte oss på inferno bredvid en höjljudd amerikan som bräkte om heroin (seriöst han pratade helt öppet om heroin? Är jag en tant eller beter man sig så?) och drack goda surölar. Vi skålade (blålade) för allt, peppade hennes skolgång och hade det underbart, trots de störiga dudesarna (det är de som ska skjutas). Vi chockades av att hennes bror hade fått ett chip i handen (i! handen!), jag berättade rafflande srf-historier och allt var härligt.
 
Vi gick sen till botulfs såklart, där vitt vin pågick och min bartender var härlig. Vi pratade bl-språket och andra bebbespråk, jag var osannolikt babblig, vi peppade sweden rock (det kommer hända! En hel dag ska vi vara där, minsann!) och Anna gjorde en av de sjukaste sakerna jag någonsin har varit med om. (Jag önskar att jag kunde berätta om sagda sak men jag tror eventuellt att det är dumt. Jag kan berätta den för mina trogna läsare på tumanhand om ni så önskar.) Vi köpte mat och skiljdes åt, och jag kom hem redan lite efter tio. Kanonpackad, var jag dessutom. Jag red ut packadheten (det är så tråkigt med fylla tycker jag, att den inte slutar när man kommer hem?) Jag pratade med Kitiara en stund och sen sov jag himla länge som vanligt. Här dreller jag mest som vanligt, och har det bra och är glad. Jag mår så himla bra just nu. Sjukt är det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0