Don't you know that you're toxic?

Rubriklåt: Toxic med britney spears, men det vet ne flesta nog redan.
 
Jaha nähä nu har det varit lesbisk fest. Det är ganska sjukt eller hur? Liksom, här i huset har lesbians och andra queers varit och dansat och haft det bra. Det är knappt rimligt. Och nu ska jag berätta om det! Ellinor kom hem till mig och Onna och vi åt något misslyckad äggröra och bacon, drack mimosas (så goda!) och pratade jättelänge om tjejer, killar, polisen och annat. Bästa början på dagen: ja.
 
Vi åkte him och Ellinor gick full hemmafru och bakade bröd till sina mini burgers (uttalat på brittiska). Hon sjöng jättefina folkvisor medan hon bakade, vilket var något av det finaste i livet, och efter några timmars fixande kom Anna N och Lilla hit. Vi åt middag, fixade oss och jag blev svinnervös över att ingen skulle komma, men! Folk kom! From here on out blir det listform, för vem kan berätta sammanhängande liksom:
-Det kom en massa folk som ingen kände, så sjukt kul!
-Det dansades och sjöngs som fan alltså. Mina bästa moments var toxic, still into you, primadonna och lush life, och gabriellas sång såklart! Sååå bra köande!
-Och på tal om köande...det var inga manliga artister tillåtna, och oj vad jag kämpade med det. Fick springa genom huset sååå många gånger för att byta, och fick svara på frågan "Emma, hatar du the 1975?" nä, men här är ett tema faktiskt.
-Jag hälsade märkligt på folk hela tiden. En tjej som heter Lou kom in och jag ropade "är det den riktiga Lou?" det...var det inte. Tror jag räddade situationen.
-Jag och Ellinor tyckte att det var för lite hångel, men två minuter senare hånglade någon. Vilket var skönt för då blev det ju inte en total flopp.
-Anna ville sova och när vi kom ner till rummet hon skulle bo i satt folk och spelade trummor. Söta ändå.
-Louise kom dit och var exceptionellt packad och söt.
-Embla kom dit och vi hade ett hayley kiyoko-moment. <3
-Och nu kom massa folk hit så jag måste gå. Kanske redigerar med mer grejer sen om jag kommer på. Men det var awesome!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0