I can see you burning with desire for a kiss

Haj haj! Det är er Emma, trött och glad och hungrig. Ni hörde ju att Ellinor / Skogis kom hit igår, and so she did, med choklad och vin till och med. Vi catchade up om spännande nyårshändelser och sen hatade vi på folk som skryter om sina resor...för att sen berätta saker vi upplevt på våra resor. "När jaaag var i budapest..." och sånt. Vi planerade inför vår flatfest och lyssnade på dess peppiga spellista, sjöng med efter bästa förmåga, diskuterade hångelställningar (därav rubriken, förutom att vi lyssnade på den då) och skrattade mycket. Klockan gick och vinet tog slut, men vi var inte nöjda, så vi tog sista bussen in till stan och botulfs. Där fanns det vin, och...jag var märklig. Gud jag borde inte få vara därinne. En lady pratade med bartendern och jag tyckte hon var söt (tror knappt jag hade tyckt det idag ens), så...jag gick fram till henne och sa det till henne. hon var straight, vilket jag antog, men blev glad och kramade mig. Är detta härligt eller cringe? Jag vet verkligen inte.
 
Vi tog en taxi hem (kostar ju som en drink, värt) och när vi gick och la oss var jag väldigt packad. Så jag...föreslog att vi skulle leka gissa fråga tänka? Alltså 20 frågor, vi kallar det så i familjen rävås. Så det...gjorde vi, och jävlar vad kul vi hade. Ellinor kom aldrig på Kalle Blomkvist, jag fuckade up pernilla walgren och donald trump (jagglömde att man inte måste vara svensk för att vara politiker...) och allt var amazing. Så mycket skratt! Älskar skogis så jävla mycket. Vi somnade och vaknade, hon åkte hem och sen har jag drellt hemma. Jag var bakis, men mår ändå som ett solsken. Livet är väldigt bra just nu, mina kära bloggisar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0