If you need me to need you to fuck, that just fucks everything up

Hej från förkylningslandet! Jag är en hög av slem och lock för öron och avgrundshosta och vidrigheter. Freeeeesh. Men igår åkte jag till den lika sjuka Lilla och vi hade sjukstugehäng. <3 vi lyssnade på mysmusik, åt popcorn till middag (vi försökte beställa mat men det gick dåligt och lilla ångestade, så det blev så) och pratade om jättemycket bra saker. Vi jämförde dealbreakers i relationer och analyserade barnskaffande, ärlighet, hur feministiska lillas ex är och så, så mycket annat. Lilla undrade om man verkligen kan bli kär i killar, vi drack te vilket vi totally behövde, jag chockade henne med vad kärlek kan vara ("hej, jag gillar dig och vill vara med dig, ska vi vara med varandra?" "hjäääälp!") och allt var väldigt mysigt och liksom ovanligt intressant. Vi satt uppe länge trots vår sjuka och gafflade om allehanda grajor, och sen sov vi (vi=jag, fölåt lilla).
 
Idag vaknade vi ynkliga och dana, men Nettan kom dit med nässpray, yoghurt, juice och glass! Bässssta frukosten! Vi blev helt överlyckliga och åt och drack, och efter mer vila åkte jag hem hit. Här lyssnade jag lite på början av min egen podd (avsnitt 2 är lika cringe som jag minns det, usch) och nu får jag i mig mat. Frukost, lunch och middag, vad är det här för sjuk jävla dag? Seriöst dock, det bästa för mitt psyke är nog att bli sjuk. Mår som en jävla prinsessa i huvudet just nu faktiskt. Strålande, är det. Och snart ska jag åka iväg, vilken dröm. Förutom att jag lär dö av utmattning. Vem bry.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0