Orgasmen är min syster, nysningen min broder

Allt är upp och ner! Rakt åt helvete går det, detta blogget, jag menar what is this madness? Här bloggar jag och ingen nyårslista har kommit upp! Den kommer om ett par dagar, I apologize. Kan dock varna (lol, varna) för att det kan bli den sista. Har gjort den i tio år nu och känner spontant att den har uppfyllt sitt syfte. En mer rimlig sammanfattning skulle kanske vara bättre. Men det tar vi om ett år hörrni.
 
Sen sist har jag till exempel...firat nyår! Jag och Hannah åkte in till stan och väntade på tåget i ungefär ett år, rappandes as we went som våra rap-alteregon emma caroyoyo och miss bluebang. "We're walking, and the pussies be like oh my god!" rimligt. Vi satte oss på tåget och träffade Lilla och Sam, och mycket hände. Hannah var rasistisk (accidentally) och mannen bakom oss var en prins. "Så du är tillräckligt frisk för att åka till vänersborg men för sjuk för att åka till älmhult?" och "40-45 minuter, så man är ju måttligt självmordsbenägen" var saker han sa i telefon till en annan dude. Vi skrattade för mycket. åt detta.
 
Vi kom fram till Osby och där mötte vi upp Olle och sen team osby themselves. Och vilken bra kväll det blev! Vi åt en goood trerättersmiddag och skrattade åt rubriken (Hannahs nysningar är dramatiska och hon jämförde dem med orgasmer), sjöng en mordvisa till en kväll i juni (highlight), roastade svärmödrar och mina äppelmos-skills (:(), sjöng och hade det amazing. Vi lekte sista minuten som jag hade förberett (efter lite it-konster från mig och robert) och folk var olika nivåer av bra, men alla hade lika roligt. så himla kul och bra att folk gillade min lek <3
 
Saker blev mer festiga och märkliga. Vi skålade in det nya året på balkongen och Hannah gick loss och tolvslagshånglade med...fem personer. Hon unnade sig, så att säga. Vi drack bubbel och slog sönder glas (Hannah), välte chipspåsar (Annoushka) och blev helt utmattade (jag). Efter ett par timmar kämpades en beddsoffa ut och en madrass blåstes till slut upp, och vi fick sova. Oj nu lät jag jättenegativ...det var inte meningen. För det var en amazing kväll med 6 av mina bästa människor.
 
Igår vaknade vi i olika stadier av bakfylla (jag upplevde 0 sådan) och åt äggafrukost. Vi chillade hos dem ett tag och sen åkte jag, Lilla och Sam hit för bakisdag. Men vi hann inte hem innan Hannah ringde och meddelade...att hon hade missat sitt tåg. "Det var inte meeeeningen!" sa hon till alla. <3 Så hon joinade och vi låg/satt i olika konstelationer, åt snacks och kramades. Sam bakade kladdkaka och året inledes lesbiskt med att hen frågade "vilka vill slicka?" hen menade visserligen vispar, men ändå. Vi hade en jättechill dag och när de åkte hem lyckades jag och hannah få i oss mat och hon fönstershoppade husgeråd på mathem. Efter ett tag började vi spåna nya twitternamn till mig och hon listade saker hon såg och la till -flata efteråt. Vinglasflata och strumpbyxflata var mest on brand, men kastrullflata, grytlappsflata och päronlampsflata var annat som blev läst. Märkligt underhållande stund. Vi lyssnade på peppig breakup-musik, mycket retande pågick och till slut sov vi.
 
Idag åkte Hannah hem for real och jag har inte gått upp ur sängen. Eller okej nu har jag gått upp, men det är bara för en stund. Snart ska jag sova igen. men jag mår bra, vill jag understryka, så det är ingen fara med mig. Välkomna till ett nytt bloggår allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0