Vem har lurat alla barnen, det här är inte allt som finns

Rubriklåt: Det är vi som bestämmer med Laleh, för jag har den på hjärnan och den kändes lite politisk och härlig.
 
Så, hej och hå. Jag lämnade er ju för att folk kom i söndags, and so they did, för vi skulle fira pappa som fyllde år igår. Vi åt tacos och jag åt för hela veckan kändes det som, och sen åt vi prinsesstårta med en mexikansk hatt på. Man måste ju hålla sig till temat! Det var väldigt mysigt och jag och Amanda kusin var samma person som vanligt, men jag var förståeligt nog trött.
 
Igår fick jag sooova (<3) och på eftermiddagen åkte jag till kansliet. Där fick jag en supergod semla (jag tjatade på riktigt om mandelmassan i flera minuter...) och sen hade jag, maria, Per Arne och Bo ett möte om riktlinjer. Vi skrev sådana (mest riktade till folk som inte kan bete sig...) och sen gick vi till den vanliga restaurangen för att äta. Jag upptäckte att ingen där var feminist (jag antar bara att alla är det? Alltså inte att de är som jag, men regular feminism är väl bara...rimligt?), åt en ganska äcklig pizza och hade ett ganska bra liv. Vi drack drinkar (eller ja, groggar vi fick blanda själva egentligen) och pratade om konstiga människor i vår förening, och sen åkte vi hem till oss själva. Seriöst hur skriver man det? "sen åkte vi hem" låter som om vi bor ihop och "sen åkte jag hem" låter som om folk stannade kvar. Help!
 
När jag kom hem åt jag prinsesstårtsrester och pratade med Lilla och sen Kitiara. Vem undrar ni? Hannah har bytt naaaamn! I'm so happy for her! Idag har inget spännande hänt alls, så jag har inte mycket mer att säga. Eller jo just det, jag kan berätta om en grej från i lördags som jag glömde: Lyckokakorna! Ellinor hade köpt dem på lidl (hon är bäst för detta) och alla tog en när de kom in för att se hur kvällen skulle bli. Jag fick "stånga inte huvudet mot väggen, ta dörren istället." rimligt ändå. Men ja, det var allt för idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0