coincidence only makes sense with you

Rubriklåt: Joga med Björk, som jag helt enkelt hörde igår och påmindes om braheten i.
 
Hej jag är hemma! Det har jag varit i mer än ett dygn, but still. Och i torsdags efter blogget åkte vi ju till pia och magnus! Vi satte oss i trädgården och fick rosé, men också sällskap av en miljard flugor och nästan lika många getingar. Jag var mindre road av det sista, men vi åt grillad korv med goda tillbehör och det var jag mer road av faktiskt. Vi pratade om våra släktingar och vilka skånska hålor de bor / har bott i (fan vet jag vi? Vi känner inga), målande och annat, jag minns inte så mycket samtal tbh. Det var väldigt varmt (it still is) så alla var väl lite sådär halvpeppade på life, men innan vi åkte hem kom ida och hennes beeebis! Så vi fick se en bebis i ungefär två sekunder, vilket ju gör allt bättre i life.
 
Igår åkte vi hem väldigt tidigt. Vi lyssnade på en massa musik och det blev lika weird som vanligt, men jag har för mig att jag höll mig till mer rimliga val än paris hilton. Man kan ju hoppas. (nu lät det som om paris hilton var med i min familj, lol) Väl hemma hade jag så mycket ångest att jag knappt kunde andas, så då gick jag och la mig. Återhämtningstiiime! Jag låg i princip orörlig i flera timmar, med korta avbrott för mat, tills jag ringde Kiti och pratade med henne hela kvällen. Vi älskade låttitlar, hatade störiga människor i våra liv, var in synk i största allmänhet och alltså det var så skönt att bara få prata med hennnne! Älskiara <3 sen satt jag uppe alldeles för länge och idag är det lördag. jag äter balerina till lunch och är helt slut i huvet. Men ikväll ska jag göra roliga saker, så jag får skärpa mig med det dära faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0