Doing it all night all summer, doing it the way I wanna

Shass: Jag vet! Det borde heta så.
Rubriklåt: Lush life med zara larsson, en klassisk bokstavsleklåt
 
Hej från u-hamn! Här sitter jag i sängen och dricker cola och snart ska jag sova. Det längtar jag till. Jag kan meddela att mitt hår ser ut som fan, för jag tvättade det med balsam imorse. Yeah. Jag såg fel på flaskorna :( det är synd om mitt jävla hår. Utväxten är typ halva håret nu också. Anna kom hem för fan i helvete! Men ja, jag är alltså här. Hos farmor. Vi åkte hit idag, vilket betyder att jag har haft för lite återhämtning. Jag mår följaktligen skit. Men ja, vi åkte bil och lekte bokstavsleken såklart. Det blev rimligheter som galenskaparna, paris hilton (that one's on me, sorry), två olika versioner av old town road (ingen av dem var den bra) och en massa annat trams.
 
Sen vi kom hit har jag mest behövt vara själv, tyvärr, men vi har också spelat en massa kanasta. Femmorna förstörde allt och alla var oerhört förvirrade, särskilt hundarna...det är tre hundar här please kill me jag klarar inte av så här mycket hund när jag har ångest. Det gör ont i mig. Men vi har haft kul och nu ska jag sooova. helst hela dagen men det hinner jag inte. Seriöst jag behöver det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0