får allt jag vill, om än kort och begränsat

Rubriklåt: Sista gången med Linnea Henriksson, som vi worshipade länge och väl igår
 
Hej från en helt slut emma! Jag orkar egentligen inte blogga, men det måste man faktiskt göra, så jag kan berätta att i lördags var vi i osby! (tänk om man åkte till osby och så skulle man inte träffa team osby utan ba...göra nåt annat i osby. Fucking sjukt ju.) Där diskuterade vi ugnars hanterande väldigt ingående och sen fick vi mat. Annoushka sa smarta saker som "i det här vinglaset blev det vin!" och vi berättade mini-sagor. Jag och Annoushka pratade mycket bl-språk, alla skrattade mycket åt "radioteatern ger: diskmaskin", musik sattes på och jag blev rädd för många monster i den (eller blomster om man så vill), vi hetsade Annoushka att kontakta folk och livet var mysigt och bra. Älskar att vara i osby goddammit!
 
Igår vaknade vi och det fixades frukost. Vi chillade i osby ett tag och sen åkte vi hem, med min favorit-chaufför! Även denna gång ringde han sin kompis, nu för att kräva godis och kakor för vi hade pratat om det. Kompisen tyckte att han skulle "gå in på en gård och hämta färskpotatis och grillat", på vilket han svarade "jag vill inte ha grillad potatis jag vill ha godis!" Kompisen kallade sig själv "vegetarist" och samtalet slutade med ett dödshot, så allt var som det skulle. Älskar att åka med honom, den sjuka jäveln. Sen igår vilade vi mest, förutom när vi åt lax och sen chokladmousse. bästa mat-dagen: ja. Och även idag vilar vi, och snart ska onna åka. Vi har skrattat mycket åt "micke rosenberg", "I'm asleep" och annat fullkomligt oförståeligt och diskuterat folks rösttyper till förbannelse, och alltså vad mysigt det har varit med en hel sommarvecka med onna! nu hade jag behövt återhämtning, men...imorgon ska jag iväg. hjälp :(

Kommentarer
Postat av: Shass

Vegetarist. Väldigt bra ord!

2019-07-22 @ 16:45:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0