If you don't like the way I walk then finish your glass of wine

Rubriklåt: Blow your mind med dua lipa, som mest är en festlig låt jag hörde igår.
 
Hej från en trött emma som nog snart borde åka härifrån! Vi får se om jag orkar göra det ens. Men igår orkade jag, och då hängde jag med olle! Äntligen hängde vi själva! Vi sågs i stan och åt på surf schack, där vi fick samsas med en miljard flugor. Vi pratade om en massa konflikter i vänskaper och sånt, drack daiquiris (att de har det ens! Det är ju för fan drömmmen!) och var allmänt töntiga, som vi ofta är.
 
Vi gick vidare till inferno där vi satte oss på innergården och drack suröl. Jag älskaaar suröl. Vi babblade på om sex, irlandsresor, hur konstiga vi var när vi lärde känna varandra och mycket mer, men blev trötta redan vid halv elva och åkte hem. Ändå mysigt när båda blir trötta samtidigt tycker jag. Och idag har jag och jossan myst, och nu kladdar hon ner mig med sin slemmiga nos. Varför är du så blöt på nosen, liten? Det ska du väl inte vara? Nä men jag ska väl ge henne lite kärlek innan jag åker härifrån, I suppose. Men jaja sluta buffa jag kommer nu okeeeej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0