I'm a little bit unholy, so what so's everyone else

Rubriklåt: Unholy med Miley Cyrus, en ultimat damhängslåt! Sprit, knark, ett härligt beat och…Miley!

(detta skrev jag alltså för ett dygn sen.)

 

Hej från världens varmaste tåg! Klockan är 15:09 när jag skriver detta, men det lär väl ploppa upp på internet ikväll. Fucking snälltågets wifi how does it work. Serri jag fattar ej L men nu ska jag blogga om igår när jag hade damhäng! Jag och Saga träffades i stan och gick till surf schack. Där pratade vi om hur störiga straighta som hävdar att de blir ”kära i personen och inte könet” är och sen läste Saga ett thrilling dokument från sin högstadietid. Därför diskuterade vi högstadiet, ”att vara en Amanda”, fördelarna med msn (så många!) och en massa annat. Vi köpte vin och åkte hem till min lägenhet, som var alldeles nymålad. Såry, målarna, ifall vi förstörde allt. Men vi satte oss på balkongen och ”korkade upp” (man kan inte korka upp en box väl? Saga sa så, men nä) och hade ett allmänt bästigt liv. Vi pratade mycket om bröllop och möhippor (Saga kan typ ha råkat förlova sig? Lite?), vad vi har missat sen förra damhänget, artister vi verkligen inte tycker om, rökning och en massa annat som jag verkligen inte minns. Jag hittade chips att trycka in i käften, vi hickade i olika etapper och sen tog vi sista bussen hem. Japp, jag åkte hem från mig själv. Och alltså den här tågvärden är så jääävla lik annas ex! Jag kom inte på vem han var lik förrän jag började skriva meningen. Jag tror banne mig att det regnar i linköping hörni. Vi är där nu, alltså. När vi var i Nässjö sa han ”vi är alldeles strax framme i det småländska höglandets metropol Nässjö!” Jag gillar honom. Och saknar höglandet! Jag vill serri bo där igen i mitt liv. Vet inte varför, men jag vill det. Och nu ska jag sluta skriva i den här bloggen för det här är ju skittråkigt! Skriv bättre blogg, emma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0