I'm not supposed to be scared of anything but I don't know where I am

Rubriklåt: Changes med 3 doors down
 
Kan världen seriöst sakta in? Alltså...det bara händer hela tiden.
Det känns som jag har tappat bort kartan och kompassen och exakt vad kan hända exakt när som helst.
and it does!
typ varje dag får jag någon ny info som jag bara vill säga "men väntaaaa!" till.
så jag ramlar fram, kryper fram som jag gör i mina drömmar.
det är seriöst en grej, jag kan inte stå upp när jag drömmer.
paulina sa precis nonsens i sömnen och det är lite så världen känns
som en dröm som inte riktigt håller ihop.
vem som helst kan vara var som helst och göra vad som helst at any time.
och så ska ju livet vara. saker ska hända. det är ju kul.
men heeeerrreeegud 2019 kan du chilla?
Liksom, jag har en tjej! på fredag ska jag åka hem till min tjej och bo där en helg med henne och hennes katter!
och det är liksom bara förnamnet, you know? Det ba går loss heeela tiden
och det enda jag gör åt det är att sova.
när jag kan, vilket inte är särskilt ofta.
jag blir så fakking otrygg och rädd och liten :( vad kan jag ens hålla i mig i? Finns det något som inte vacklar och vinglar? Jag tror fan inte det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0