Ingen ande i mitt glas

Rubriklåt: Svarta madam med silvana imam, för att...detta är en story. Vi lyssnade ju på hennes musikdokumentär häromdagen, och den här låten spelades. ingen av oss hade hört den innan och google kunde bara svara med little jinders gamla tweets (?) och trams. Men sen kom jag på...att de nämner låttiteln i programmet. Bara i förbifarten, but still. Den fanns på spotify och är nu min favoritlåt of the week <3
 
Så, nu är det dags att snabb-blogga från u-hamn. Vi har varit här och chillat mest, men det har varit mysigt. (eller...mest har jag haft ångest, men jag kämpar på!) Vi har till exempel varit i en kvarn och ätit glass. Glassen var mycket god, men värmen var inte god. Värme är: inte god. Vi har också spelat mer kanasta, pratat om danska trädgårdar (Syster ville säga haven, men sa "haverna", vilket tydligen är trädgårdarna på danska), ätit kött med ris och annat jag knappt kan äta och chillat i skuggan mycket. Och jag! Har börjat skriva på en ny bok! Igen! Det kanske inte blir något, men det kanske faktiskt blir något, man vet ju inte. Det är en kapitelbok för mellanstadieåldern, typ, och jag känner redan känslor för min huvudkaraktär. Jag vet inte ens vad hon heter, lol. Och nu ska vi åka till pia och magnus! Och grilla korv! Jag är svinhungrig så just det längtar jag till. ingen gryta med ris <3 <3 bästa i life! Och imorgon åker vi hem! Okej, många utrop nu, såry. Men det var nog allt hursomhelst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0