I've got your name written here in a rose tattoo

Rubriklåt: Rose tattoo med dropkick murphys, som Stella spelade idag. Hooon har bra musiksmak!
 
Hej nu ska jag blogga om min helg med stella. min stelg, om man så vill. Jag bloggar dock ej från Stellas hem, utan från onnas, för vi ska ju åka hem imorgon hon och jag. Men om vi börjar i fredags, och det brode vi ju göra, så kom Stella och mötte mig vid den dumma ersättningsbussen. Vi åkte direkt ut till blindhuset för middag med Onna, Kiti och Felicia! Vi åt goood kyckling som Onna hade lagat, lyssnade på hennes lista vilket ju alltid är ett äventyr och skvallrade allmänt. Jag drämde arga gafflar i bordet, Kiti blev ständigt sågad och allt var mysigt och hökarängigt. Men sen åkte vi i hundra år genom stockholm till Akalla och Stelllla! Jag har varit i hennes lägenhet och myst med hennes katter och...allt! Men i fredags sov vi mest när vi kom hem. <3
 
Igår vaknade vi sent, as we tend to do, och bingeade livet enligt rosa för vi var ju inte klara än! Mycket gos och mobbande av dudes i serien hände, och vi latade oss som fan såklart. Så skönt att itne vara ihop med en pigg person! Men på kvällen träffade vi en av Stellas vänner, Jennie, och åt middag på en fancy kinesisk restaurang. Där åt vi massa random smårätter och jag fick svara på hundratusen frågor om mitt liv, which was adorable. Jennie var en liten boll av energi och pladdrade konstant, typ "jag kan inte förstå hur barn blir till! Hur kan två små celler bli armar och en hjärna och tår?"-kind of pladder. Jättesöt ju! Vi åt de ngodaste efterrätten of all time och bondade supermycket om poddar och komiker, vilket var hur mysigt som helst. I am approved! När vi kom hem igen försökte vi se nåt faktiskt seriöst, nämligen euphoria. Och ja, det var ju...mörkt. Masssa missbruk och sex som självskada och annat hemskt, men jag gillade det! Of course I did.
 
Idag har vi också mest chillat. Vi har tittat på eva och adam, gått ut i solen och träffat hästar (hästar! och hon säger att jaaag bor på landet?) och kramats och gosat en massa. Jag har varit ångig som fan idag, men att ha ett fellow psykfall som girlfriend är fan praktiskt så det kändes ändå fint. Och ja, nu är jag hos Onna. Och borde veeeerkligen sova...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0