Jag tänder inga stjärnor, det här var aldrig meningen

Rubriklåt: Bedrägeri med Emil Jensen, ännu en perfekt låt av honommmm
 
Hej och hå från en stressad memma! ...som vanligt. Blä jag stressar alltid när jag ska blåga. Men ja, jag mår bättre sen sist faktiskt. I'm doing all right now. Och vet n ivarför? För igår plockade jag vinbär! Äntligen händer det! Årets höjdpunkt <3 och vet ni vad? Stella älskar vinbär. Yeah. That is true. I år kom Paulina och sällskapade med mig, dessutom! Vi lyssnade på min svenska lista och sjöng massor, jag plockade kanna efter kanna, Lilla kände på olika blad (eller nåt...) och jag mådde bättre och bättre för varje sekund för vinbär is magic. På kvällen fick vi snabbmat av mamma och pappa och hängde i trädgården, tills jag kom på att nu ska vi läsa bok! Så vi läste skadad, för den är en upfuckad bok och sånt älskar vi. "Det är riktigt mums!" "Är det incestmums?" "Jaaa!" so valid. (it is not valid.) Vi åt choklad, drack te och läste, och livet var mysigt och framför allt väldigt tryggt.
 
Idag har jag också plockat! Och vi har läst halva förmiddagen, mamma kokade sylt (what?) och livet var mysigt och lugnt. Mamma har bakat vinbärskakor och nu lägger hon över videoband till datorn. Det är väldigt många. Jag är en bebis på dem! och nu ska jag till bussen hajdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0