Vi firar att vi fyllt 25, igen

Rubriklåt: Vita bergens klockor med Little Jinder, en så jävla svinbra låt och om att fylla 25!
 
Hej hej jag har läskiga mängder ångest i min kropp. Det var fan inte igår, tänkte jag säga, men det var värre igår. Jag menar att det var länge sen. Men blogga måste jag tyvärr göra, så jag ska berätta om min fölsedag. Och på den kom det folk och firade mig! Mormor, Cia, amanda  och hennes dude, team osby, lilla och marie kom! Vi drack piggelin-drinkar och jag öppnade presanger (jag fick bubbelglas! Och ett melodi-ägg! och andra grajor!) och sen åt vi grillat! Alla åt jätttemycket mat och jag worshipade äppelsallad och såser, och folk hade trevligt i största allmänhet as far as I know.
 
Sen började folk drifta iväg, så då sa jag skärp er nu spellar vi besservisser! So we did. Vi lärde oss om ögrupper, talesätt, kompositörer och mycket annat, och sa många burns vi inte menade. Vi åt jättegod tårta och sen åkte de flesta hem, men Lilla och Marie stannade kvar. Vi efterpartajade lite, sjöng stämmor såklart, pratade om blindgrejer och pågick tills deras taxi kom och de gick vilse i trädgården. (de hittade rätt sen.) Då hade ångesten kickat in for real, och sen dess har den hållit rätt hårt i mig. Jag har mest legat stilla, förutom idag, för då hälsade jag på jossan! Jag har inte vågat göra det förrän nu, och uuuusch it hurt. Jag vill åka hem och vara med min kattbebis! i mitt hem! nuuuuuuuuu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0