Det är som vi dansar fram till fågelkvitter och alla vet för jag skrev det nyss på twitter

Rubriklåt: Sommarplågor med...någon dude som heter Hampus
 
Så, nu har jag tagit ett break och är tillbaka för att berätta resten av min magiska helg! Så, jag lämnade er när det bara var jag, Lilla och Kitiara kvar. Vi spenderade mest tiden med att sjunga, till exempel helt seriöst ("vi borde göra en helt seriös cover på den!" ropade Kiti helt utan att mena det som ett skämt) och the last song I'm wasting on you i en jättefin version. Efter några timmar beställde vi sushi (eller lax för mig) från ett nytt ställe än vi "brukar", så jag recenserade maten väldigt ingående...samt sjöng om den till don't you want me. "Och Paulinas groddar de är jättegoda!" fint ändå. Rökning på balkong hände och det slutade med att Kiti gick in och vilade medans jag och Lilla satt kvar i balkongsolen, drack cider och pratade tills hon åkte hem.
 
Sen hade jag och Kitiara bästa kvällen! (Nu lät det som att vi ville ha ut de andra. Så var det ej.) Vi var i konstant synk hela tiden och kvällens projekt blev att skapa en spellista med låtar som nämner rökning och cigaretter. Vi hade så jävla roligt! Mycket rotande i våra egna hjärnor ("smoke...fire...ring of fire!"), googlande ("men jag skiter väl för fan i att det är farligt att röka in till filtret! Jag vill ha en låt!") och påkommande ("gud vad jag kom på! blev en catchfrase). När vi hade letat svinlänge sökte vi bara på cigarette på spotify, och då jävlar. Vi hittade en creepy duett, en "böljande" låt som vi älskade (och som jag lyssnar på nu) och most importantly en fantastisk låt med en sångerska som vi båda blev så kära i att vi var tvungna att höra den två gånger. God daaaamn! Dessutom sjöng vi Paris i oktaver och hade ett moment, kämpade svinlänge för att Kiti skulle kunna skriva rubrikraden med tillhörande vers på twitter (som nyktra tyckte vi det var en svintöntig låt, men som fulla äääälskade vi den!) och citerade en massa andra låtar på twitter. När vi slutat med röklåtsletandet lyssnade vi på gamla låtar från our old days och sjöng en massa, kramades och hade en så stark conection att vi nästan undrade om vi blivit kära igen. (det har vi inte.)
 
Och imorse åkte hon hem. Så jag sov såklart till tre. Sen har jag lyssnat på musik, dm:at loss, läst en fantastisk dikt (finns länk på min twitter om någon bry, men heteros göra sig icke besvär, för de kommer inte tycka den är så fin tror jag), njutit av åskvädret och mått så jävla äckligt bra. Det är knappt så jag kan formulera det ju! Helt...alltså det är magiskt hur jag har mått lately. Men nu ska jag duscha och sova, så ni blir av med mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0