I always thought I would sink, so I never swam

Rubriklåt: Malibu med Miley Cyrus, en av de bästa sommarlåtarna ever och dessutom en låt i quizet
 
Jävlar i min lilla låda, kan jag blogga mer sällan om jag försöker eller? Ja det kan jag, men det vill vi ju inte vara med om. Men jag har haft det bra! I tisdags (hjälp hundra år sen ju) var jag i stan med mamma och köpte en klänning (!) och åt middag himma med hela familjen. Examenfest planerades och trevliga tider were had.
 
Men the main story är i onsdags! redan kvart över elva ringde det på min dörr och jag bara eeeh...hjälp? Men det var Anna! "Hallå! Överrask!") sa hon och så hade vi en superchill dag. Vi låg i min säng och pratade om djupa grejer, sov i omgångar och åt pizza i en enda mysig röra. Typ så. Allt var varmt och mysigt och på kvällen tog vi oss iväg till saga. Jag har äntligen fått se sagas hem! Och där var det quiz-fest! Vi satt ute i gräset och drack ur plastglas och hade quiz. jag och Anna var i lag med en dude som också hade lila hår, så vi kallade oss "hårus lilakum". Jag aceade en tio-poängfråga, rubriklåten spelades i en fråga vilket var amazing och allt var så jävla kul. Och efter quizandet hängde vi där jättelänge. Vi bondade med Elias (känd från lesbiska festen) och hen och jag sjöng little jinder, vi beskrev oss med olika bokstäver och hade världens bästa tid. Vi skålade för mitt flickvänshavande med 3,5 hurranden och allt var det bästa ever helt enkelt. igår var en icke-dag, och nu ska jag åka iväg! Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0