If you save yourself, I'll save me

Rubriklåt: You deserve better med Maria Mena, som jag precis hörde och alltså jag hade glömt vilken jävla banger det är!
 
Hej hej jag sitter på tåget och väldigt snart är vi i forsa! Okej tåget går inte till forsa, men nästan okej. Jag och Anna ska upp till hennes famiiilj! Jag är så taggggad! Vi sitter bredvid en äkta hälsingsk farmor som pratar barskt med sina barnbarn och det ger mig life.
 
Men ja, igår fixade vi i lägenheten och fick veta att...målarna ska ta 20-30 arbetsdagar på sig! Whtat the fuck! Jag får aaaaldriiiig komma hem igen! Det här skulle ju bli den bästa sommaren! Okej det ska det bli ändå, men det är sämst. Vi åkte him och åt kött med gallerpotatis (<3) och tittade på graham norton, och sen drellde jag mest där. Drällde? Fan vet jag. Och idag har vi åkt jättemassa tåg! massssor! Och när vi skulle gå av i stockholm hade fotsteget inte fällt ut sig, så det blev högst kaotiskt. Anna fick ta ner både väskor och hund (ja chaplin är också med!) och sen hjälpa mig ner under stor blind-panik. Här tänkte jag skriva nåt negativt om mig själv, men naj! Det är okej att få panik! Och när jag väl kom ner väntade Stella på mig! ja, Stella kom och mötte mig vid tåget <3 så när Anna rastade hund stod vi mest och hånglade och var töntiga. Det var fiiint och hon kommer igen när jag åker hem <3 sötaste of all time ju! Och nu är vi fan framme om en kvart! eller hur räknar jag, 20 minuter är vi framme om. iiiiii!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0