Ja du måste va stark

Rubriklåt: Flyg lilla fågel med general knas som både är Systers plugglåt och en låt som jag och anna älskar
 
Hej från jävligt tidiga morgonen! Varför är jag uppe såhär tidigt tro? Jooo idag är det sweden rock-dagen! Paaaarty! Och igår var det varmt som fan i helvete hörni! Jag vaknade tidigt hos lilla och vi åt mysig frukost i soffan och hade det bra, och sen åkte jag hem och sov basically. Men hann inte sova jättelänge, för jag skulle in till stan och fira syster som jävlar i gatan är färdig jurist! Hon hade sin opponering igår! Så vi firade med lunch på kulturen hela familjen. Maten var rätt medioker to be honest, men vi satt ute i supervärmen och haddock sov hela tiden som en duktig bebbehund och allt var bra. och sara är jurist bitches!
 
Sen åkte jag him under en massa bussdrama (ska aldrig åka den andra bussen him igen) och efter ett tag kom Anna! Hon hade med sig bubbel, för varför inte liksom, så vi satte oss på altanen och korkade upp. Nu är det baske mig sommar! Så musiken och proseccon flödade och vi peppade att vi ska åka till annas hemtrakter om två veckooor! Det kommer bli ultra-life! Vi åt middag med mamma och pappa och satt där ute mer, fick jättetråkigt helt plötsligt men avhjälpte det med att dricka cola och sen sov vi, ungefär. Eller vi läste såklart högt ur jag är ju så jävla easy going också. snart har hon läst ut den! vad ska vi dååå högläsaaaa? Skit samma, för nu är det festivaaaaldags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0