Jag höll era hala händer, vi byggde ett land av korthus

Rubriklåt: Hur lyckliga kan vi bli med Emil Jensen (och Edda Magnason! Hon lyfter låten!), för den har jag varit besatt av i flera dagar
 
Hej från tropiska Lund! Det är typ 30 grader idag. Och igår blir det 20 grader, så det makar ingen sense. Ni gillar när jag bloggar om vädret I know it. Men okej, i fredags efter blogget kom Robert! Vi satt ute hela kvällen, beställde mat, bråkade med hundarna (lukas var så jobbbig), lyssnade på musik i många olika genrer ("harkla dig, pöjk!" var som vanligt min standardfras) och pratade en massa. Vi diskuterade det jag babblade om i musik-inlägget, chockades över att alla inte gillar att utvecklas och jag berättade många spännande grejer. (Just det, team osby, vi måste ha sagostund snarast. Skriver det nu så jag kommer ihåg det)
 
När robert åkt och mamma och pappa kommit hem sov jag, och igår vilade jag halva dagen. Det behöööövdes. Men på kvällen kom Marie hit! Vi catchade up om alla vi känner och varandra och fick grillat av pappa. Muuums. Vi satt också ute heeela kvällen utan att bli kalla och pratade om "saker som rör om i grytan", bh-modeller, utmattning och hur mycket som helst annat. Såååå mysigt att få quality time med henne igen! Det var en miljon år sen!
 
Idag har jag också sovit hela dagen, men också tvingats titta på alsång på skansen med mamma. usch. Men jag fick manga-kaka, så det gjorde inget. Och seriöst jag dör av värmeslag this is not fun :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0