Mary Mary quite contrary, we get bored so we get married

Rubriklåt: Merry go 'round med kacey musgraves, för det är det somrigaste ever
 
Hej från forsa igen! Det är varmt så man dör här inne, men vi har det bra ändå. Jag och Anna tittar på saltkråkan och äter choklad, så life is good. Och igår kom my och ella! My är Annas bästa vän och Ella är hennes 1,5-åriga dotter. Sååå sööööt! Vi satt i solen och lyssnade på bra musik, Ella och Chaplin lekte med en vattenbalja och My satt mest och var utmattad pga höggravid. Japp, Ella ska bli storasyster snart! Nu glömde jag blogget, för tjorven var en sån sötboll. Men ja, dagen fortskred och jag och Anna gjorde tunnbrödrullar och lyssnade på james blunt, vilade och sen på kvällen började vi titta på saltrkåkan. Nu kom precis gustav upp och var djupt kränkt över att vi tittade utan honom. Soooorry. Inte vårt fel att du sover till fyra på dagarna. Han får fan skärpa sig. Nä det var nog allt jag hade att komma med, och jävlar i gatan nu är det åska. och regn utav helvete också. Nä nu ska jag återgå till att argumentera om bajs på twitter...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0